středa 25. prosince 2013

Inventura.

Když mám teď hodně času, rozhodla jsem se provětrat své poklady a podívat se, co jsem všechno za ten rok nakřečkovala. Je toho dost, to vám povím!!Plno starých kapesníčků olemovaných třeba ručně háčkovanou kraječkou anebo několik vyšívaných ubrusů, spoustu háčkovaných i pletených deček od těch nejmenších až po veliké, háčkované krajky - lemovky. Je to krása! Obdivuji tu ruční práci, při níž je zapotřebí mnoho trpělivosti,zručnosti, času i kreativity. Například ten ručně vyšívaný ubrus s košíčky růží ! Ten je křížkovou technikou a s tak titěrnými křížky!To muselo stát hodně úsilí.Všechno jsem pěkně zase urovnala,něco znovu vyžehlila a pokochala se....potěšte se také!:-)
Jeden nestřežený okamžik - a už jsem měla mezi kraječkami hosta! Našemu kocourkovi se mé poklady také líbily, koukám...

1 komentář: