neděle 6. března 2016

Jaro na parapetu.

Udělala jsem si včera takové menší jaro na parapetu. Vůbec jsem netušila, že jde koupit petrklíče a fialky v obchodě! Jsem ráda, že na ně nemusím čekat, až se oteplí. Petrklíče a jejich čarovná vůně, to je má láska!!A představte si, ten petrklíč z obchodu i voní jako ten luční!!A fialka voní také!Jsem z toho úplně paf a každou chvíli si musím k těm milým kvítkům přivonět..Vytvořila jsem takto i  příjemné přírodní prostředí vodě, aby byla aktivována těmito květinami. Je dobré pít obyčejnou vodu z kohoutku, ale je ještě lepší, když ji necháte  třeba tak 24 hodin odstát a teprve potom pít. A když ji ještě takto aktivujete květinami a svými láskyplnými myšlenkami,voda je o moc chutnější a zdravější!







1 komentář:

  1. Ellie to je krasa, som prekvapena fialkami. Asi vykopem na záhrade a skor vykvytnu. Jeden moj znamy pitnu vodu vyklada na slnko a pije iba vodu, ktora prejde fotosyntézou.

    OdpovědětVymazat