pátek 6. července 2018

Luxusní záležitost.

Je to pro mne fantastický dárek, co jsem dostala od mé milé rozmilé kamarádky Ivanky, která je autorkou svého nádherného blogu ZA MĚSTEM U LESA. Totiž pravý domácí, rozhodně nešizený, malinový sirup!!!! Úplná pecka! Tu první sklenici jsem ani nestihla plnou vyfotit a už byl sirup do poloviny v čudu...připomíná mi takový ten kvalitní sirup jako za starých časů, kdy ho dělávala moje babička, se kterou jsem chodila sbírat maliny do Frýdeckého lesa... velká nostalgie a krásné vzpomínky... děkuji ti, Ivanko, ty jsi fakt nesmírně šikovná!!!
Chi... ty mňamkové sirupy jsem vyfotila se svou novou záclonkou, kterou jsem si předevčírem v kuchyni vytvořila! Záclonky jsou originál staré, ještě bavlněné...




1 komentář:

  1. Elli, rádo se stalo, jsem ráda, že chutná. Záclonky jsou z venku moc krásné :-) (zevnitř jsem je zatím neviděla). Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat