pátek 23. listopadu 2018

Nádherný dárek.

Má milovaná dcera Mary dobře ví, čím mi udělat opravdovou radost! Nakreslila mi překrásný obrázek k mým blížícím se narozeninám! Zná mě a je jí jasné, že už léta miluji Shabby chic styl, že miluji růže a to především růžové...a je to tady ten sladký obrázek!! Mám obrovskou radost a už to vidím a těším se, až obrázek manžel zarámuje a obrázek bude viset na zdi v bílém rámu, v mé romantické ložnici...



6 komentářů:

  1. Maruška je miláček, nádherný obrázek....🌺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Elli - obrázek je krásný, něžný a radost je dvojnásobná, když jsi ho dostala od milované Mary.
    Měj krásný víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuško! Děkuji ti moc za pochvalu ! Také mě těší, že píšeš§ Přeji ti krásné dny a mnoho inspirace a nápadu k vánocům!

      Vymazat
  3. tAk to je teda dárek!!!! Maruška ví, jak tě potěšit. A hlavně - vlastnoručně vytvořeným dárkem - to je nejlepší. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se obrázek líbí! ^u^

    OdpovědětVymazat