pondělí 20. dubna 2015

Bramborové preclíky.

Nevím, co mě to popadlo, ale ještě včera večer jsem se pustila do výroby bramborových preclíků, jak bylo ukázáno v seriálu Kouzelné bylinky. Nejvíce se mi tam líbí, jak vaří a kuchtí paní Eva Francová, jejíž skvělou Kuchařku ze Svatojánu vlastním.Preclíky vyšly dobře, posypala jsem je různě - kmínem, sezamovým semínkem,mákem, bazalkou a bylinkovou solí, kterou jsem si taky vyrobila podle návodu z výše jmenovaného seriálu.Preclíky jsou chutné ,ale docela to dalo práci ta háďátka vyválet...:-)Mějte krásný den!Elli

2 komentáře:

  1. Teda Elli, ty mi děláš chutě. Preclíky vypadají báječně a určitě i tak chutnají. Také se ráda dívám na Kouzelné bylinky. Pořad je krásně dělaný a tolik inspirace.
    Měj se hezky ahoj Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Elli, tak to vypadá nádherně, jde vidět, že to asi dalo dost práce. Ivana

    OdpovědětVymazat