čtvrtek 29. října 2015

Dřevění malí ptáčci.

Je čas, kdy ptáčci odlétají do teplých krajů ,ale u nás je tomu naopak. Zrovna dnes k nám přiletěli noví ptáčci! Z manželovy dílny! Jsou moc roztomilí a já už přemýšlím, jak se budou aranžovat! Tihle jsou přírodní ze starého dřeva, ale budou i ( vždyť mně znáte) šmrncuté bílou barvou ,ale chystáme též ptáčky šedé a tyrkys modré!!Teď jsem s nimi vytvořila podzimní aranžmá s větvičkou šípků, ale dovedu si je představit na vánočním stromečku!!Vlastně ještě nejsem rozhodnuta, v jakém stylu si letos vánoční strom připravím.Bude celý bílý v shabby chic stylu? Anebo raději bude ten staročeský vesnický, kdy převládají přírodní materiály kombinované s červenou barvou?Obojí mne lákají,zatím nejsem rozhodnuta,ale tito ptáčci tam určitě letos budou!
Kdyby vás také okouzlili jako mě, můžete si je u nás objednat! Jeden kus stojí 30Kč a měří na délku 8cm a na výšku 5 cm.



1 komentář:

  1. ELLI, to je kouzelné. A máš to moc hezky nafocené, měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat