pátek 26. února 2016

Volám jaro.

Tak dneska už jsem taky neodolala. V OBI měli tyto krásné petrklíče jen po 13Kč. Udělala jsem si radost a myslím, že všem u nás doma!




10 komentářů:

  1. oo áno, správne volaj... budem aj ja... už ho potrebujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Elli, krásné volání jara :-) moc pěkné v tom košíčku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ivanko,i tys mne inspirovala svou výzdobou!

      Vymazat
  3. Elli volaj jaro volaj, ale asi zima sa vratila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, počasí je každý den jiné,ať už přijde jaro nastálo!

      Vymazat
  4. No to je nádhera!Nutně musím do Obi.-)Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,já bych taky ještě jednou do OBI zajela, mám pocit, že jsem těch květinek koupila málo!!

      Vymazat
  5. Elli - u tebe už je jaro :-) Dobrý nápad - musím jako Věrka do OBI.
    Moc zdravím a děkuji za milý komentář - vždy od tebe potěší.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, děkuji také za všechny milé komentáře od tebe!jak říkám, ještě bych se do OBi vrátila pro další kytky!!

      Vymazat