pátek 17. února 2017

Z IKEA

Tak opět jsem něco domů přinesla z IKEA. Tyto bandasky mě uchvátily, musela jsem je prostě mít ,ale co si do nich dám??A prosím vás, i tu důležitou květinu Tlustici jsem si odtamtud přivezla! Je nutné ji mít, protože podle Feng Shui přináší bohatství, udržuje peníze. Tak uvidíme! :-)


6 komentářů:

  1. Moc krásné - určitě se do nich bude hodit nějaká jarní kytička ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš, děkuji! Už se tolik těším na jaro! Měj se pěkně!

      Vymazat
  2. Elli, moc pěkné, určitě si do nich dáš květiny. Budou v altánu nebo na schodech. Na podzim v nich vidím makovice nebo sušenou levanduli, prostě skvělý kup! měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, mám radost, že se ti taky bandasky líbí! A s tou makovicí to je bezva nápad.papa.

      Vymazat
  3. Elli vyzerajú fantasticky. Povedala by som že nejaká starožitnosť zrenovovaná do modernejšieho šatu.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pochvalu! A je to přesně řečeno, taky to tak vnímám: jako nějaká zrenovovaná starožitnost. :-)

    OdpovědětVymazat