sobota 25. srpna 2018

Prázdninová přadlenka.

O prázdninách byla spousta aktivit a ani na předení jsem nemohla zapomenout. 


 Čtyři barvičky už spředených česanců, které jsem si nakoupila a spředla. Nakonec jsem je seskala do dvounitky, protože se mi to tak líbí více.


  Pak jsem z dvounitky světle růžové s tmavě růžovou nití upletla ponožky na dvou jehlicích. Ty ponožky jsou docela běžné jako tisíce jiných ponožek, ale pro mne mají tu cenu a zvláštnost, že vlastně vznikly z česanců, které jsem nejprve sama upředla do nití a pak sama z nich ponožky upletla. Takže jsou pro mne docela cenné a mám z nich radost!

 
Také jsem se pustila do šály, která bude darována, ale z této kombinace tmavě hnědé vlny se smetanově bílou nití bych pro sebe také něco ráda upletla či uháčkovala.


 No a po práci je třeba chvilku si odpočinout a relaxovat s kocourkem na klíně. To jeho předení je jako pohlazení na duši...


Měla jsem také radost z mé čínské růže, která letos tak krásně kvetla!


1 komentář:

  1. Elli nejdřív předeš ty a pak tvůj kocourek :-). Ty máš teda krásný život!!! Měj se hezky, Ivana.

    OdpovědětVymazat