sobota 10. července 2021

Šaty hukvaldské bílé paní.

 Nedávno, když jsem zase pobývala na hradě Hukvaldy, říkala jsem si, že jim tam něco chybí..a jasně! Chybí tam to, po čem jsem vždycky jako malé děvče toužila. Šaty pro princeznu! A když je to na hradě, tedy raději rovnou šaty od bílé paní!! Ano, to je ono! A pustila jsem se do šití. Musela jsem popřemýšlet jak je udělat, aby do nich vešla skoro každá dívka, aby se nemusela při zkoušení svlékat a tak podobně..vyšel z toho tedy nakonec tento model.






6 komentářů:

  1. Teda Elli to je úchvatné, nádhera .😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, milá Martinko! To jsi mi udělala radost, že se ti šaty líbí!! :-)

      Vymazat
  2. Povedený krásný model !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, zdravím vás a též děkuji za pochvalu, potěšila mě!! Mějte krásné léto. Elli

    OdpovědětVymazat