sobota 29. listopadu 2014

Šedá.

Dostala mě. Nikdy jsem neměla k šedé žádný vztah, až letos. Líbí se mi čím dál více. A taky v bytě. Uklidila jsem růžové růžičky,sladké vázičky a ladím do přírodních tónů a šedé. Je mi příjemná její čistota, jednoduchost a  skromnost.




Jedna paní mi uháčkovala roztomilé malinkaté medvídky. Mám už hnědého, růžového, bílého a šedého!



Ze všech domečků co doma mám, mám nejraději tento. Je krásně velký a je to "kus".


Jen ta zeď je ještě růžová. Musím vydržet do léta, to potom bude zase bílá.



6 komentářů:

  1. Elli je to veľmi pekná kombinácia farieb a dekorácií. Šedú mám tiež veľmi rada. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Elli moc krásné...šedou mám moc ráda:-) Hezký večer Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné dekorace , šedá je i moje oblíbená barvička už nějaký rok . Ještě se mi neomrzela . Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ellinko krása,šedá je moc hezká barvička-já ji mám moc ráda !!! Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu nádhera!!! Miluju tento styl, jednoduchost a čistotu! Povedlo se!!!

    OdpovědětVymazat
  6. V jednoduchosti je krása :) moc pěkné

    OdpovědětVymazat