čtvrtek 27. listopadu 2014

Ze špalku svícny.

Další radost! Přírodní svícny různých velikostí na čajovou svíčku! Hodí se mi pěkně k mým domečkům.Příroda je nejdokonalejší umělkyní! Svícinky nemusím  ničím zdobit i tak ladí nejen mému oku ale i duši. Kousek přírody mám doma. :-)










7 komentářů:

  1. Ahoj Elli. to je úžasné.Krásné dekorace. Domečky osvětlené svícny vypadají nádherně.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Elli moc kraaaasne su tie svietky...mne sa tiez pacia...som po nich na nete pokukovala :) a s domcekmi to vyzera mooooc prima :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. ELLI, KRÁSA.
    MALÝ DOTAZ, DAJÍ SE OBJEDNAT???
    DĚKUJI
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, svícny i domečky se objednat dají! :-) svícny budou stát kolem 50kč a domky trochu více..v případě zájmu, pošli mi email! Moc zdravím. Elli

      Vymazat
  4. Jsou úžasné a moc se mi líbí tvá Madonka !!!

    OdpovědětVymazat
  5. díky, Michaelko, za pochvalu!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, jako vždy. :) příjemná atmosféra

    OdpovědětVymazat