úterý 10. dubna 2018

Jarní potěšení.

Spíše pro potěšení jsem šla k nedalekému rybníku pro fialky a trochu petrklíčů do vázičky. Vůně těchto dvou květin nesmírně miluji a když cítím jejich vůni, vracím se v myšlenkách do svého dětství A  věřím, že jejich vůně může být léčivá. Tak jsem se doma kochala nejen pohledem na ně, ale neustále v nich měla zabořený nos.
Část fialek jsem otrhala od lístků a stonků a suším je na čaj, který je dobrý proti kašli a z jedné hrsti fialek a jedné velké hrsti krystalového cukru jsem udělala fialkový cukr a mohu říct, že je lahodný! Recept jsem našla U Pavly Studihradové, která má překrásný blog plný nápadů a inspirace. 







2 komentáře:

  1. Elli, to je krása!! Ten cukr vypadá báječně :-) Měj se fajn, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ivanko, za pochvalu. Ten cukr je fakt lahodný! překvapilo mne to,jaká je to voňavá dobrota!Měj se nádherně. Elli

      Vymazat